Zoek
Sluit dit zoekvak.

Nieuwe pay-off en commercial voor BBC Radio 1 (filmpje)

De Britse jongerenzender BBC Radio 1 heeft een nieuwe pay-off ingevoerd. “Listen, Watch, Share” heeft plaatsgemaakt voor “Where It Begins…”. De nieuwe pay-off wordt ondersteund door een nieuwe tv-commercial die op verschillende zenders van de BBC te zien is.

In de commercial is te zien hoe een pizzabezorgster haar kleding goud spuit en haar scooter pimpt. Daarna scheurt ze met haar scooter door de ronde stalen “kooi des doods”.

De audio onder de commercial is “Bullit” van de Franse DJ en producer Watermät.

De plaat stond vorig jaar zomer vijf weken in de Top 40 en was 538 Dance Smash.

Ondertussen spreekt de mannelijke voice-over van BBC Radio 1 de boodschap: “Attention all party starters, hashtaggers, dawn breakers, demo makers, weekenders, daydreamers, thrillseekers, First timers, late riders, riff riders, bass droppers, non-stoppers, room shakerss en selfie-takers. Life’s a ride. And this is where it begins…”

BBC Radio 1 voert dit jaar diverse wijzigingen aan de programmering door. Sinds maart presenteert Annie Mac de avondshow op de zender. Zij nam het stokje over van Zane Lowe. Eind mei vertrekt Fearne Cotton bij de zender waardoor Clara Amford het dagelijkse blok tussen 10 en 13 uur voor haar rekening mag nemen. Tenslotte verhuist komende zomer de Top 40 na bijna 50 jaar van de zondagmiddag naar de vrijdagmiddag. [Radiowereld.NL]