Kies je favoriete radiostation

Dossiers

Screenforce start prikbord met beste TV-commercials

Medianieuws

Screenforce heeft deze week het nieuwe Commercial Prikbord gelanceerd. Het Commercial Prikbord laat de beste TV-commercials uit binnen- en buitenland zien en wordt wekelijks aangevuld met drie nieuwe en innovatieve commercials.

De database bevat meer dan 300 van de beste TV-commercials van de afgelopen jaren, wekelijks gecureerd door het inspiratieplatform Pop the Campaign. Dit dient als inspiratiebron voor reclamemakers.

Op de website van Screenforce zijn de commercials in deze database onderverdeeld in 30 thema’s: van ‘Animatie’, ‘Jongeren’ en ‘Inhakers’, tot ‘Zorg’ en ‘Sport’. Naast thema kan de gebruiker ook zoeken op basis van zoektermen die in de beschrijvende tekst van de commercial gebruikt is.

Inspiratie voor campagnemakers
Een goede reclame bedenken begint bij het hebben van inspiratie. De database geeft de mogelijkheid om verschillende soorten commercials te bekijken, die buiten de eigen marktsfeer liggen. [Radio.NL]

Gerelateerde Artikelen