Zoek
Sluit dit zoekvak.

Inwoners Haarlemmermeer kiezen trailers Vloh TV

Marketing- en communicatiebureau RJ Communciations uit Hoofddorp heeft voor Vloh TV een nieuwe trailer (introductiefilm) geproduceerd. Daarbij werd aan de bewoners in Haarlemmermeer gevraagd aan te geven welke beelden zij het komende jaar graag in het introductiefilmpje op televisie willen zien.

De respons was zo groot en divers dat er gekozen is om twee verschillende trailers van circa zestig seconden te produceren. Een film van huidige bezienswaardigheden en gezichtbepalende elementen en een tweede film met beelden van zaken die nog niet klaar zijn, maar wel gezichtsbepalend voor Haarlemmermeer zullen worden, zoals onder andere de Calatrava bruggen en de Floriade.

De eerste trailer die vanaf half september voor het eerst op Vloh TV te zien zal zijn, duurt circa zestig seconden en zal dagelijks tussen de nieuwsblokken op Vloh TV worden vertoond.

Vloh TV is de TV krant van de Vereniging Lokale Omroep Haarlemmermeer en biedt het laatste lokale, regionale en nationale nieuws in nieuwsblokken van twintig minuten. De nieuwe film bevat onder meer beelden van Dik Trom, het Haarlemmermeerse Gemeentehuis, het witte kerkje in Nieuw-Vennep, winkelpassages, een kerkje in Badhoevedorp en bedrijvigheid op Schiphol en Schiphol-Rijk.

Meer informatie over de tweede trailer die nog moet worden af gemonteerd, met toekomstige beelden in Haarlemmermeer is eind volgende maand bekend. Deze laatste film kon tot stand komen dankzij de goede samenwerking met verschillende gemeentelijke afdelingen.

Vloh TV is te vinden op kanaal S12++ van het Haarlemmermeerse kabelnet. Meer informatie over Vloh TV en het nieuws is na te lezen op www.vloh.nl (Witte Weekblad/R.S.)

Gerelateerde berichten