Search
Close this search box.

Relaunch Rebecca Radio

Met de slogan ‘Puur Popmuziek’ maakt Rebecca Radio zich vanaf maandag op voor de concurrentiestrijd met alle andere muziekstations in het zelfde ontvangst gebied. Het station onderscheidt zich sinds afgelopen zomer met pop- en rockmuziek (Modern AC) steeds meer van de hitradiostations en andere concurrenten, en wist daarmee haar marktaandeel te verhogen tot bijna 6% (CLO-meting juni/juli).

Rebecca wil met de pay-off ‘Puur Popmuziek’ duidelijk maken dat nieuwe muziek, klassiekers uit de jaren ’80 en albumtracks niet alleen zijn voorbestemd aan Radio 3FM. Daarnaast biedt het station een duidelijk alternatief voor luisteraars met een afkeur voor trendgevoelige dance en r&b.

De nieuwe campagne wordt ondersteund met een gloednieuw jinglepakket geproduceerd op basis van tracks gemaakt voor het Londonse Capital FM. Nieuw op het station zijn verder de Popquizzz, het muziekspel Het Einde en het spel ‘Bombarie’ waar dagelijks €4000 kan worden gewonnen. [Radio.nl]

Gerelateerde berichten