BNR Nieuwsradio start campagne

BNR Nieuwsradio start volgende week een nieuwe landelijke campagne waarin het centrale thema is: 100% nieuws, 24 uur per dag 7 dagen per week.

BNR Nieuwsradio is momenteel de enige zender in Nederland die 24 uur per dag nieuws in de breedte uitzendt. Doel van de multimediale campagne is het verhogen van de naams- en frequentiebekendheid van BNR Nieuwsradio als brede nieuwszender.

“Met de ‘100% nieuws’ campagne willen we benadrukken dat ondernemende mensen op ieder moment van de dag bij ons terecht kunnen voor het laatste nieuws”, zegt Xylander Kroon, hoofd Marketing en Productontwikkeling van de FD Groep, waarvan Het Financiële Dagblad en BNR Nieuwsradio deel uitmaken. “Daarnaast willen we benadrukken dat we het nieuws volledig coveren. Of het nu gaat om politiek, economie, sport of weer en verkeer, wij zijn er bij, 24 uur per dag”, aldus Kroon. [Radiowereld.NL]