Tv-Veronica had afgelopen maand tijdens de Meimaand Filmmaand het hoogste marktaandeel sinds de zender deel uitmaakt van de SBS-groep, 7,3% in de doelgroep 20-49 jaar. Daarmee is men nog steeds snelst groeiende zender van Nederland.
SBS 6 had een markaandeel van 12,5% (doelgroep 20-49 jaar). Ook NET 5 scoorde prima in de maand mei met een marktaandeel van 7,2%. De SBS-groep (NET 5, SBS 6 en Veronica) eindigde de maand mei op een gezamenlijk marktaandeel van 27,0% (20-49 jaar). Een stijging van 2% ten opzichte van mei 2005. Hiermee laat de SBS-groep als enige groei zien in een markt met toenemende concurrentie. [Radiowereld.NL]
Gerelateerde berichten
Nieuwe power intros voor Omroep Brabant (audio)
31 maart 2020
Radio.NL terug in de tijd met Kees Schilperoort en De Stemband
3 september 2015
KORT NIEUWS OP dinsdag 27 MAART 2001
27 maart 2001
Luistercijfers: december 2006 – januari 2007
15 februari 2007
Sky Radio tijdens Kerst meeste luisteraars
10 januari 2005
CLT stapt in Vox
27 december 1999