Search
Close this search box.

Omroep LLink start ledenwerfcampagne

De publieke omroep LLink is maandagmiddag van start gegaan met een ledenwerfcampagne onder het mom ‘Red de Groenste omroep. Word LLink’. Directeur Tanja Lubbers en LLink-presentatrice Floortje Dessing deden dit door het oplaten van groene ballonnen met daaraan lidmaatschapskaarten bij de Euromast in Rotterdam. LLink moet aan het einde van het jaar 150.000 leden hebben om in het publieke bestel te kunnen blijven bestaan. Op dit moment heeft LLink slechts 53.000 leden.

Radio en tv-campagne
De ledenwerfcampagne bestaat uit spotjes op radio en televisie. In deze spotjes worden LLink-programma’s, zoals 3 op Reis onderbroken, waarna een stem zegt: “Nee er is niks mis met uw toestel. Er gaat wel iets mis met LLink. Want als u niet snel lid wordt, dan is LLink nooit meer te horen. Red de groenste omroep, word LLink. Bel 010-288 22 22 of ga naar www.llink.nl.”

Naast tv en radio worden onder andere ook abri’s ingezet met daarin de oproep: “Red de groenste omroep, word LLiNK”. Daarnaast zullen promotieteams naar festivals gaan om te leden werven. Naar bestaande leden wordt deze week een mailing gestuurd waarin wordt opgeroepen om een nieuw lid aan te dragen. Ook oud-leden kunnen een bericht van LLink in hun brievenbus verwachten om LLink te steunen door weer lid te worden.

Twee euro
LLiNK zet voor elk nieuw lid 2 euro opzij voor een Goed & Groen project. Aan het eind van het jaar kunnen alle LLink-leden stemmen hoeveel van het verzamelde geld naar welk Goed & Groen project zal gaan. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten