Search
Close this search box.

RTL Lounge maakt balans op na 100 dagen

Na 100 dagen uitzenden kan RTL Lounge terugkijken op een uitstekende start. Het eerste digitale themakanaal van RTL Nederland werd op 2 oktober 2009 gelanceerd en zit sindsdien voortdurend in de lift. In december stemden ruim 1,4 miljoen unieke kijkers (6+) op de zender af, wat een groei van 25,1% betekent ten opzichte van november jongstleden (1,1 miljoen unieke kijkers).

Ziggo en Caiway
Komende maand is RTL Lounge ‘Zender Van De Maand’ bij Ziggo en Caiway. Alle digitale abonnees van deze kabelaars kunnen de vrouwenzender dan gratis bekijken via het etalagekanaal. Deze acties brengen het kanaal een maand lang extra onder de aandacht bij een groot publiek.

De zender brengt zeven dagen per week, 24 uur per dag programma’s uit binnen- en buitenland op het gebied van drama en lifestyle en richt zich op de vrouwelijke kijker.

Nieuwe programma’s
Elke werkdag kan de kijker al om 10.30 uur een preview zien van de aflevering van ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ van die avond. Daarnaast zendt  men programma’s uit zoals ‘Lotte’, ‘Gooische Vrouwen’, ‘Desire’, ‘Nigela Bites’ en ‘Project Catwalk’. Vanaf zaterdag 23 januari wordt daar de eerste reeks van ‘Voetbalvrouwen’ aan toegevoegd. Lifestyle programma’s ‘Rough Guides’, TV Makelaar’, ‘De Liefdesmakelaar’ en ‘How To Look Good Naked’ zullen vanas februari van start gaan bij de vrouwelijke themazender. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten