Search
Close this search box.

Flashmob met 100 meiden tijdens voetbalwedstrijd bij SBS6

Het WK maakt de Nederlandse adverteerders steeds inventiever, doordat de voetbalbonden het bijna onmogelijk maken voor andere adverteerders, om hun klanten nog te bereiken. Biermerk Bavaria bezorgde de kijkers van de oefenwedstrijd Nederland tegen Mexico woensdag een leuke avond. Daarin was een flashmob met zo’n 100 strippende meiden te zien in een DutchDress.

De oefencampagne in Freiburg, voor het WK in Zuid-Afrika, werd woensdagavond moeizaam met 2-1 gewonnen van Mexico.

Het oranje jurkje van bierbrouwer Bavaria is een groot succes. Naast de Oranje DutchDress heeft Bavaria nu ook jurkjes in de kleuren van andere WK-deelnemers gemaakt. De kans is groot dat dames uit Italië, Frankrijk, Spanje, Engeland en Zuid-Afrika in aanloop en tijdens het WK eveneens in een ‘DutchDress’ zijn te bewonderen.

Voetbal trekt veel kijkers
De vriendschappelijke wedstrijd Nederland – Mexico heeft overigens meer kijkers getrokken dan het verkiezingsdebat op RTL 4, zo meldt Stichting KijkOnderzoek. Ruim 1,8 miljoen mensen hebben de wedstrijd Oranje – Mexico op SBS6 gezien. Het verkiezingsdebat in theater Carré trok 1,5 miljoen belangstellenden. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten