Zoek
Sluit dit zoekvak.

BNN zoek naar de meest irritante radioreclame

Coen Swijnenberg en Sander Lantinga starten weer een zoektocht naar de meest irritante radioreclame op de Nederlandse radio. Zinloos geschreeuw, irritante jingles en te hoge stemmetjes. Sommige radioreclames zijn niet om aan te horen. Volgens de BNN-deejays Coen en Sander kan dat stukken beter.

Om adverteerders en reclamebureaus aan te sporen luistervriendelijke spotjes uit te zenden starten de deejays tijdens De Coen en Sander Show daarom wederom een zoektocht naar de meest irritante radioreclame van het afgelopen jaar.

Het bedrijf dat die commercial in elkaar heeft geflanst wint het Houten Reclameblok. Op de website coenensandershow.nl kunnen luisteraars hun stem uitbrengen. Op vrijdag 11 november reiken Coen en Sander tijdens hun uitzending het Houten Reclameblok uit aan de makers van het meest irritante spotje.

Coen: “Er wordt nog steeds niet goed geluisterd naar het signaal dat we jaarlijks afgeven.” Sander: “Sterker nog, het lijkt wel of de reclames elk jaar slechter worden! Een hoger volume is niet per definitie een betere reclame.”

Het Houten Reclameblok
Regelmatig klagen luisteraars volgens Coen en Sander over irritante reclames op de radio. In 2007 werd daarom Het Houten Reclameblok in het leven geroepen. Sindsdien is dit een jaarlijks terugkomende prijs. [RadioWereld.NL]

Gerelateerde berichten