Het gaat goed met het landelijke commerciële radiostation 100%NL. De luistercijfers van het radiostation met de muziek van Nederland blijven groeien. Uit de vanmorgen door onderzoeksbureau Intomart GfK gepubliceerde luistercijfers blijkt dat het marktaandeel van 100% NL fors is gestegen van 4,4% in juni-juli 2012 naar 4,7% in juli-augustus 2012.
Carlo de Boer, algemeen directeur 100%NL: “Ondanks de drukke sportzomer met het EK-voetbal, de Tour de France en de Olympische Spelen, knallen de luistercijfers van 100%NL door het dak. Ten opzichte van een jaar geleden is ons marktaandeel met 15% gegroeid.
Hiermee toont 100%NL aan dat het radiostation nog niet is uitgegroeid. De afgelopen drie jaar is het marktaandeel niet zo hoog geweest. Dus: Gers pak jij de champagne? Nick regel jij het gebak? Marco zet jij de muziek harder? Want dit moet gevierd worden!” [Radiowereld.NL]