Sky Radio bereiksleider Vrouw 20-34 jaar

De landelijke non-stop zender Sky Radio is blij met de recente luistercijfers. Sky Radio bereikte in de meetperiode december 2013 – januari 2014 wekelijks het meest aantal vrouwen in de doelgroep 20 tot 34 jaar.

Van 11,9% naar 16,5% marktaandeel is het non-stop muziekstation in een jaar tijd de grootste stijger bij de doelgroep Vrouw 20-34 jaar.

Het marktaandeel in de doelgroep Vrouw 20-34 jaar blijft doorstijgen volgens de cijfers van NLO/GfK Intomart en is in tien jaar tijd niet zo hoog geweest. Sky Radio is momenteel het derde radiostation van Nederland.

Daarnaast weet Sky na de kerstperiode haar positie als bereiksleider in de doelgroep 10+ ook vast te houden. Met 3.817.000 luisteraars blijft Sky ook deze periode het radiostation met het grootste bereik van Nederland. In nov – dec’13 was dit nog 3.840.000. In vergelijking met een jaar geleden luisteren er ruim 100-duizend extra mensen naar het non-stop muziekstation.

Uunco Cerfontaine, Station Director Sky Radio: “Voor Sky Radio begint 2014 spectaculair. Onze spraakmakende actie ‘Leef Een Jaar Gratis’ is een groot succes gebleken. Sky heeft de meeste luisteraars van alle radiostations met een weekbereik van ruim 3,8 miljoen mensen. En ook in de belangrijke commerciële doelgroepen vrouwen 20-34 en vrouwen 20-49 zijn we nu de nummer 1 in bereik”. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten


Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on email