Search
Close this search box.

TLC best scorende tv-zender tijdens TLC Gay Week bij vrouwen

TLC heeft een succesvolle TLC Gay Week gehad, met een all day marktaandeel van 5,2% en een prime time marktaandeel van 2,8% in de doelgroep vrouwen 20-49 jaar. Hiermee heeft de vrouwenzender het hoogste prime time marktaandeel van 2015 behaald. TLC was hierdoor de vierde zender van Nederland.

De beste dagen binnen de TLC Gay Week waren donderdag met 6,1% all day marktaandeel en zondag met 5,7% marktaandeel (V20-49). Onder de jongere doelgroep (V20-34) was dit zelfs 7,5% all day marktaandeel op donderdag en 8,6% all day marktaandeel op zondag. TLC was hiermee op zondag de best scorende zender van Nederland in de doelgroep vrouwen 20-34 jaar.

Het best bekeken programma tijdens de Gay Week (27 juli t/m 2 augustus 2015) had gemiddeld 97.500 kijkers (6+). [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten