Zoek
Sluit dit zoekvak.

Welke reclame is de irritantste van 2015? (filmpje)

[Update] Het tv-programma Radar heeft de genomineerden voor de Loden Leeuw bekendgemaakt. Ieder jaar reikt Radar de publieksprijs uit aan de meest irritante reclame van het jaar en de meest irritante BN’er in een reclame. De Loden Leeuw-beeldjes worden maandag 14 december uitgereikt.

Genomineerden 2015: Meest Irritante BN’er in een Reclame
Adelheid Roossen – Yarden Uitvaartorganisatie 
Frank Lammers – Jumbo Supermarkt 
Arie Boomsma – Holy Soda Frisdrank
Wilfred Genee en Johan Boskamp – Plus Supermarkt 
Erik van der Hoff – VGZ Zorgverzekering

Genomineerden 2015: Meest Irritante Reclame
TUI – Ontdek wat TUI met je doet
Specsavers – The Specs Effect
Simpel – Gerard Joling
Stella E-bike – 5 keer beter uit met Stella
Lactacyd – Is water alleen goed genoeg?

Winnaars door de jaren heen
De Loden Leeuw is een initiatief van Radar en wordt sinds 2008 uitgereikt. Eerder ging de trofee onder meer naar: HoyHoy.nl (2014), Bonprix (2013) en Zalando (2012). De Loden Leeuw werd ook gewonnen door: Tim en Tom Coronel (2014), Maarten van der Weijden (2013) en Patricia Paay (2012). Stemmen kan tot 14 december op lodenleeuw.nl. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten