Zoek
Sluit dit zoekvak.

BNR Nieuwsradio en One Media Sales beëindigen samenwerking

BNR Nieuwsradio en OMS hebben besloten de samenwerking per 1 mei 2016 weer te beëindigen. Vanaf dat moment is BNR geen onderdeel meer van het portfolio van One Media Sales en zal BNR Nieuwsradio de verkoop weer in eigen huis terugnemen.

De afgelopen 1,5 jaar verkocht OMS de reclamezendtijd via mediabureaus voor BNR Nieuwsradio. De samenwerking heeft voor beide partijen niet het beoogde resultaat opgeleverd. De muziekradiostations die OMS vertegenwoordigt bereiken de massa, BNR Nieuwsradio is een niche-speler. Dit vraagt volgens BNR om een andere marktbenadering.

Job van Wagensveld, commercieel directeur FD Mediagroep: “Steeds meer adverteerders zijn op zoek naar een crossmediale inzet van hun campagne. Juist dat kan FD Mediagroep als mediapartner met zijn 9 merken in print, op radio, online en met events bieden.

Dit is voor ons doorslaggevend geweest in de beslissing om ook dit deel van de verkoop te herpakken. Ik wil OMS bedanken voor hun inzet en de prettige samenwerking.” [Radiowereld.NL]