Search
Close this search box.

538 lanceert nieuwe merkcampagne en website

538 heeft een nieuwe merkcampagne gelanceerd. Hierin staat de strategie ‘The Beat Of The Moment’ nog meer centraal. In de campagne staat een ‘538 time stamp’, een tijdsaanduiding in de 538 typografie met de groene en paarse bal centraal. Middels deze time stamp worden wow-momenten van luisteraars, deejays en artiesten nu vastgelegd en gedeeld.

538 lanceert nieuwe merkcampagne en website Menno Koningsberger – Algemeen Directeur 538Groep: “538 maakt een beweging van radiozender naar interactief muziekmerk met radio als kern.

De campagne maakt onderdeel uit van de strategie van 538. We geven hiermee verder inhoud aan “The Beat Of The Moment”.

Dit wordt voelbaar in de dingen die 538 doet, in alle content die on air en online gemaakt wordt, op onze geheel vernieuwde site 538.nl, en in de uitingen die we hebben ontwikkeld.”

Dave Minneboo – Programma Directeur 538Groep: “538 beweegt mee op het ritme van de dag en maakt je dag leuker. We willen de gangmaker zijn In het leven van de luisteraar en brengen de grootste hits, het laatste nieuws en de beste deejays.

Radio is onze bakermat en samen met onze luisteraars creëren we onvergetelijke momenten die we met elkaar delen on air, op social media en op onze events. We zijn er altijd en overal en zorgen dat je niets hoeft te missen.“ [Radiowereld.NL]