Search
Close this search box.

Crimezender ID verhuist ook bij Ziggo naar digitale basispakket

De tv-zender ID (Investigation Discovery) verhuist 1 september bij Ziggo van het digitale extra pakket naar het digitale basispakket. Hierdoor krijgt de zender landelijke dekking. ID vertelt waar gebeurde verhalen over waar mensen toe in staat zijn als ze tot het uiterste worden gedreven.

Crimezender ID verhuist ook bij Ziggo naar digitale basispakket ID heeft met gemiddeld 88 minuten per dag de langste kijktijd onder kijkers (Vrouw 20-49). De crime zender heeft dit jaar tot nu toe een marktaandeel van 1,6% binnen de doelgroep Vrouw 20-49 behaald en bereikt maandelijks gemiddeld 2,2 miljoen kijkers (6+).

Tatiana Lagewaard, Channel Director ID: “We zijn heel blij dat ID onderdeel uitmaakt van het digitale basispakket van Ziggo. ID bereikt maandelijks gemiddeld 18,4% van alle vrouwen tussen de 20 en 49 jaar en dat aantal kan nu alleen maar groeien – crime is nu eenmaal een populair onderwerp bij de Nederlandse kijker!

Bij ID brengen we elke maand meerdere nieuwe programma’s waarin misdaad de hoofdrol speelt en trakteren we de kijker op spannende thema’s zoals Ghostober in oktober, waarbij de duistere kant van het paranormale aan bod komt.” [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten