Kink start TV campagne voor thuiswerkers (filmpje)

Het landelijke radiostation Kink start maandag (6 april) met een tv-campagne gericht op de thuiswerkers. De commercial, die inmiddels al wordt ingezet voor online campagnes, is alleen te zien in de Ster reclameblokken op de NPO televisiezenders.

Kink start TV campagne voor thuiswerkers (filmpje) Met de spot wil de zender duidelijk maken dat het station, waar 24 uur per dag alternatieve muziek te horen is, ideaal is voor veel mensen die vanuit huis moeten werken.

We krijgen al sinds onze start in 2019 heel vaak te horen van luisteraars dat ze op de werkvloer vaak in discussie moeten met collega’s die liever makkelijke hits horen op de radio. Dat is het grote voordeel van thuiswerken: je bepaalt zelf wat er aan staat“, aldus programmadirecteur Michiel Veenstra.

Deze campagne wil vaste luisteraars daar aan helpen herinneren en nieuwe luisteraars laten weten dat er nu een zender is waar andere muziek te horen dan zijn dan op de andere stations:“.

Eerder dit jaar had Kink al een outdoorcampagne met A0-posters in de grote steden en uitingen op digitale masten langs de snelwegen.

Nieuwe themazenders
Voor de thuiswerker die het nog wat steviger wil lanceert Kink op Tweede Paasdag haar 2e themazender genaamd  Kink Distortion, een station voor de liefhebbers van metal, hardrock en metalcore.

Veel van onze luisteraars zijn grote liefhebbers zijn van de stevigere muziek”, aldus programmadirecteur Michiel Veenstra.

Kink Distortion zal voor die mensen een prachtige aanvulling worden op de bestaande zenders Kink en themazender Kink Dna Classics, waar we de beste alternatieve muziek uit het verleden draaien”.

Op Koningsdag (27 april) lanceert Kink nog een nieuw themakanaal: KinkNL, een station met uitsluitend alternatieve muziek van eigen bodem.   [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten