Ieder jaar deelt het consumenten-televisieprogramma Radar van AvroTros de Loden Leeuw uit aan de meest irritante reclame en de meest irritante BN’er in een reclame. Dit jaar is wederom de categorie ‘influencer’ toegevoegd. Dat is een persoon die op de meest irritante manier reclame maakt voor een merk of product.
Het programma ‘Radar’ zoekt kandidaten voor de Loden Leeuw 2022 in drie categorieën, de tegenhanger van de Gouden Loeki, de prijs voor de beste reclame.
Wat vind jij een irritante reclame van afgelopen jaar? Aan welke BN’er in een reclame erger jij je? En welke influencer maakt op de meest irritante manier online reclame voor een merk of product? [RadioWereld.NL]
Gerelateerde berichten
Dit zijn de genomineerden voor de Loden Leeuw 2021
9 november 2021
Tv-programma Radar maakt vierdelige serie over de energierekening
23 september 2022
Dit zijn de genomineerden voor de Loden Leeuw 2022
13 december 2022