Coen en Sander zoeken meest irritante radioreclame

Welke radioreclame haalt het bloed onder de nagels vandaan of zorgt ervoor dat de nekharen rechtovereind gaan staan? Sommige reclamebureaus en adverteerders lijken te zweren bij het motto ‘hoe irritanter, hoe beter’. Met het Houten Reclameblok proberen Coen en Sander op 3FM adverteerders aan te sporen tot het maken van luistervriendelijke spotjes.

Op de website van ‘De Coen en Sander Show’ kunnen luisteraars weer hun stem uitbrengen op de in hun ogen meest irritante reclame. Op vrijdag 14 december reiken de deejays tijdens hun uitzending het ‘Houten Reclameblok’ uit aan de makers van het vervelendste spotje.

Nominaties
De afgelopen week hebben luisteraars van ‘De Coen en Sander Show’ op 3FM de meest hinderlijke commercials op de radio kunnen nomineren. Tom de Ridder van MKB Brandstof, de reclame van Spa Citron waarin ‘Citronees’ wordt gepraat en ‘Heeeeey Peter’ van KPN zijn enkele kanshebbers voor het Houten Reclameblok 2012.

Coen: “Het is ongelooflijk. Het lijkt erop alsof er dit jaar een record aantal irritante spotjes zijn gemaakt voor de radio”. Het Houten Reclameblok wordt voor de zesde keer uitgereikt. Eerdere winnaars waren Calvé!, Oranginaaaaaaaaaa, Goedemorgen Drinkontbijt van Campina, Datzo en Centraal Beheer Achmea. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten