Van Niekerk directeur Media Onderzoek Intomart GfK

Intomart GfK heeft per 1 januari 2011 Paul van Niekerk aangetrokken als directeur Media Onderzoek. Van Niekerk wordt verantwoordelijk voor de nationale mediabereiksonderzoeken die worden uitgevoerd door Intomart GfK. Van Niekerk is momenteel nog directeur van SPOT, het kenniscentrum voor televisiereclame.

Paul van Niekerk zal persoonlijk nauw betrokken zijn bij het continue televisieonderzoek (in opdracht van SKO), radio-onderzoek (RAB-JIC) en bij Adware Media Solutions. Marion Appel blijft verantwoordelijk voor het internetonderzoek (STIR), printonderzoek (NOM), het Waarderingsonderzoek en voor media ad hoc onderzoek.

Paul van Niekerk: “Intomart GfK is in Nederland en ook wereldwijd een van de sterkste partijen op het gebied van markt- en mediaonderzoek. Het is fantastisch om daarbinnen met mijn eigen expertise te kunnen gaan opereren.

Ik ben gefascineerd door media en communicatie en ik kan mij daar bij Intomart helemaal op uitleven. Maar het is ook commercieel een uitdagende functie. Er worden geregeld nieuwe tenders uitgeschreven voor de nationale bereiksonderzoeken en de concurrentie is fors. Elke keer zullen we weer het meest innovatieve voorstel moeten uitbrengen. Ik zie er naar uit om daar samen met het mediateam van Intomart GfK mijn bijdrage aan te leveren.” [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten