Sky Radio start met Now Playing op billboards

Sky Radio start zondag (15 september) met een nieuwe (unieke) outdoor campagne. In samenwerking met Interbest, de grootste Nederlandse exploitant van reclamemasten, start Sky met het inzetten van digitale megamasten, die middels een digitale ‘now playing’ tekst en een artiestenfoto aangeeft welke hit er op datzelfde moment op Sky Radio te horen is.

Het landelijke non-stop radiostation Sky Radio is hiermee het eerste radiostation dat deze real-time techniek op megamasten toepast. Tienduizenden automobilisten kunnen de komende twee weken live zien welke muziek op dat moment op hét nummer 1 non-stop muziekstation van Nederland te horen is.

Dennis Kuzee, Marketing Manager Sky Radio: “Een idee dat eigenlijk voor de hand liggend is, maar in ieder geval in Nederland nog nooit was uitgevoerd. Fantastisch om deze primeur nu met Sky bij Interbest tot uitvoer te kunnen brengen en de automobilist precies te kunnen vertellen welke hits we draaien. Dichter op het gebruiksmoment kunnen we haast niet zitten”.

De digitale megamasten zijn onderdeel van een landelijke campagne van Sky Radio waarbij ook online, tv en abri’s worden ingezet. De digitale megamasten staan langs de drukke verkeersaders A13 bij Delft, de A12 bij Utrecht en de A4 bij Schiphol. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten