Sandor Janssen is gestart als Manager Marketing Partnerships bij FD Mediagroep. Sandor Janssen was eerder werkzaam bij CCCP, REP en hij begon zijn carrière als sales manager bij HPU en hij richtte de Nederlandse Tijdschriften Groep op.
Sandor Janssen geeft in zijn nieuwe rol bij FD Mediagroep leiding aan de afdeling Marketing Partnerships en is verantwoordelijk voor de integratie van branded content, sponsoring, online/social en custom media.
Sandor Janssen: “Het innovatieve karakter van FD Mediagroep heeft altijd een grote aantrekkingskracht op mij gehad. De innovatieve klantoplossingen hebben voor mentaal marktleiderschap gezorgd voor zowel het FD als BNR Nieuwsradio. FD Mediagroep is daarmee top-of-mind in de hoofden van zowel lezers en luisteraars als adverteerders.
Het is aan mij de uitdaging om een volgende stap te zetten op het gebied van marketing- en merkpartnerships. En om de kracht van de merken FD, BNR en Redactiepartners nog meer – en vooral in onderlinge samenhang – voor adverteerders te laten betekenen. Ik zie er naar uit om onderdeel te worden van dit bedrijf, en mijn creativiteit en commerciële drive te mogen inzetten voor deze merken.” [Radiowereld.NL]