NPO: Vergroten bekendheid deejays 3FM essentieel

De NPO gaat komend jaar de bekendheid de deejays op 3FM die de belangrijkste tijdslots vullen verbeteren. Daarnaast wordt de programmering verder geoptimaliseerd. Dit blijkt uit de begroting van de NPO voor 2018. De NPO hoopt met de veranderingen het station weer te laten groeien.

NPO: Vergroten bekendheid deejays 3FM essentieel“NPO 3FM is in november 2016 gestart met een volledig vernieuwde programmering,” zo schrijft de NPO.

“In 2017 hebben we ook een nieuwe huisstijl geïntroduceerd en de nieuwe programmering verder fijn geslepen. Daarnaast hebben we de positionering een duidelijke richting gegeven door in juli 2017 de slogan Music Starts Here te introduceren.

Komend jaar gaat de vernieuwing verder. “2018 Zal in het teken staan van verdere aanpassingen en het verder optimaliseren van de programmering. Essentieel daarbij is het vergroten van de bekendheid van de dj’s op de belangrijkste tijdslots en extra online inzet om NPO 3FM zichtbaarder te maken,” aldus de NPO in haar nieuwe begroting.

Dit jaar zijn er overigens al stappen gezet op de deejays, die tijdens de ochtend- en middagspits te horen zijn, te promoten. Zo zijn er op tv al commercials te zien voor ochtenddeejay Domien Verschuuren en middagdeejays Mark van der Molen en Rámon Verkoeijen. Daarnaast hingen onlangs reclameposters op diverse stations en hingen de deejays groot langs de snelwegen. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten