BrandDeli viert vierjarig bestaan met goede resultaten

De tv-zenders in het portfolio van BrandDeli deden het goed in oktober. Met een gezamenlijk marktaandeel van 19,0% was het een prima maand, die een stijging laat zien van 6% ten opzichte van vorig jaar. In primetime steeg het marktaandeel met 5% naar 11,3%.

BrandDeli viert vierjarig bestaan met goede resultaten De zenders 24Kitchen, BBC First, Comedy Central, ID en Spike zagen hun marktaandeel groeien ten opzichte van vorig jaar.

FOX Sports scoorde een kijkcijferrecord met de Eredivisieklassieker Feyenoord-Ajax en Spike trok meer kijkers dan normaal met kickboksen: WFL-Final 16.

Op TLC was een nieuw seizoen van de comedyserie Will & Grace te zien, op FOX ging een nieuw seizoen van The Walking Dead goed van start. op Discovery startte een nieuwe reeks Gold Rush en bij kidszender Nickelodeon startte de serie De Ludwigs.

Allard Ruyl, CEO van BrandDeli: “Maand op maand realiseren we groei. Niet alleen in de zomermaanden maar ook dit najaar. Ik ben blij met deze resultaten, ze zijn een mooi cadeautje voor ons 4-jarig bestaan dat we vandaag vieren”. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten