De zenders van BrandDeli hebben ook in de tweede maand van 2016 weer een flinke groei laten zien. Binnen de doelgroep 20 t/m 49 jaar is het marktaandeel gestegen van 16,7% in februari 2015 naar 17,5% in februari 2016. In primetime kwam het BrandDeli marktaandeel uit op 9,9%, een stijging van 8% ten opzichte van vorig jaar.
Bijna alle BrandDeli zenders realiseerden een groei (inclusief uitgesteld kijken op de dag van uitzenden) ten opzichte van vorig jaar, met als grootste stijgers 24Kitchen, FOX, ID en MTV. National Geographic Channel evenaarde met 2,3% het hoogste marktaandeel ooit (20 t/m 49 jaar). [Radiowereld.NL]
BrandDeli
BrandDeli is een mediabedrijf dat ontstaan is uit een samenwerking van Discovery Networks Benelux, Viacom International Media Networks en FOX International Channels. De organisatie representeert diverse tv-zenders in Nederland zoals: 24Kitchen, Comedy Central, Comedy Central Family, Discovery Channel, Eurosport, FOX, FOX Sports, ID, MTV, National Geographic Channel, Nickelodeon, TeenNick en TLC. Daarnaast representeert BrandDeli de online video platformen WildHitz en Makers Channel. [Radiowereld.NL]