Screenforce wordt de nieuwe naam van Spot

Spot, de marketingorganisatie van de Nederlandse TV-zenders, heeft afgelopen vrijdag, 1 juli, haar naam gewijzigd van Spot in Screenforce. Volgens voorzitter Peter Mulder wordt steeds meer premium videocontent van broadcasters bekeken op andere schermen dan het TV-scherm. De naam staat voor de kracht van premium content op alle schermen.

Screenforce wordt de nieuwe naam van Spot Screenforce-directeur Michel van der Voort: “Screenforce staat voor de kracht van premium videocontent op alle schermen.

Content die bovendien op een nauwkeurige en transparante manier gemeten wordt. Naast Nederland kennen ook Duitsland, Finland, Oostenrijk en Zwitserland een TV-marketingorganisatie onder de naam Screenforce.

Met hen en ook met andere internationaal sterke TV-markten zoeken we steeds meer de samenwerking en bundelen we onze krachten. Met als doel adverteerders in staat stellen om met premium videocontent op alle beschikbare platforms en schermen hun marketingdoelstellingen te laten realiseren.”

In Screenforce participeren de volgende organisaties: Ster, Discovery Networks Benelux, ORN, RTL, FOX Networks Group, AT5, SBS Broadcasting, Disney Channels Benelux, VIACOM International Media Network Benelux, NBCU, Liberty Global Content Netherlands BV en A&E Networks. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten