25.000ste telefoontje MAX Ombudsman

Voor MAX Ombudsman is dinsdag 20 november een heuglijke dag geworden. Tijdens het telefonisch spreekuur werd het 25.000ste telefoontje aangenomen. Leden van de oudere omroep kunnen op het telefonisch spreekuur van MAX Ombudsman al jaren terecht met vragen, problemen en/of klachten.

25.000ste telefoontje MAX Ombudsman Al 5,5 jaar helpen MAX Ombudsmannen Jeanine Janssen en Rogier de Haan de MAX-leden met diverse problemen en vraagstukken. Dat doen zij samen met verschillende collega’s en vrijwilligers.

Het telefonisch spreekuur, elke werkdag tussen 10.00 en 12.00 uur, is erg belangrijk om deze taak goed te vervullen. “Het is eigenlijk ons goud”, zo stelt Jeanine. “Het grootste deel van de onderwerpen die wij behandelen komt voort uit de telefoontjes die binnenkomen, ook de grote zaken.

Denk hierbij aan dossiers rondom vergeten pensioenen, mijnoverheid.nl en partnerpensioenen. Maar het telefonisch spreekuur is niet alleen belangrijk om grote zaken te belichten. “We worden ook heel vaak gebeld over kleinere consumentenzaken. Zo gaan er veel telefoontjes over aankoopbewijzen, garanties en garantievoorwaarden”. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten