Sky Radio blij met nieuwe luistercijfers

Sky Radio is blij met de nieuwe luistercijfers. Weliswaar ging het station in de doelgroep 10+ flink onderuit (van 9,0 naar 8,5%), maar in de belangrijke doelgroep 20-49 jaar doet het non-stop muziekstation het beter dan een jaar geleden.

Sky Radio blij met nieuwe luistercijfers Het station heeft het eerste kwartaal van 2019 een gemiddeld marktaandeel van 10,7% behaald in de doelgroep in 20-49 jaar. Vorig jaar was dit 9,6%.

In de kerndoelgroep Vrouw 20 tot 49 jaar steeg Sky Radio in het eerste kwartaal van het jaar van 13,2 naar 14,0% marktaandeel, zo blijkt uit de meest recente luistercijfers van NLO/GfK.

Uunco Cerfontaine, Radio Director Sky Radio: “Onze resultaten van het eerste kwartaal zijn goed. Met de Sky formule van non-stop populaire hits zonder extremen en daarnaast grote acties zoals ‘Leef 1 jaar gratis’ en ‘Sky Superstar Cash’ hebben we onze luisteraars een plezier gedaan, waardoor ons marktaandeel substantieel is gestegen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. En daar zijn we trots op.

Gerelateerde berichten