Strategische samenwerking Midstad Radio en Publics Eye Nieuwegein

De commerciële radiozender “Midstad Radio” en de Digitale Stad Nieuwegein, beter bekend onder de naam “Publics Eye Nieuwegein”, zijn een strategische samenwerking aangegaan.

Deze samenwerking behelst ondermeer dat er meer gebruik zal worden gemaakt van elkaars communicatie kanaal en kennis. “Zit je op Publics Eye Nieuwegein dan kom je ook op Midstad Radio en omgekeerd”. Deze samenwerking is een gevolg van een onlangs gehouden onderzoek naar de synergie tussen de diverse media door Publics Eye Nieuwegein. “Een eigen krant in Nieuwegein staat hoog in ons vaandel.”

Communicatie anno 2000 is niet meer zoals het vroeger was. De komst van internet heeft op korte termijn veel teweeg gebracht en alle mogelijke communicatie middelen doen neerzetten op die positie waarin ze sterk zijn. “Radio en Internet zijn 2 media die elkaar goed aanvullen” aldus Arno van Boven, eigenaar van het commerciële radiostation van de regio Utrecht “Midstad Radio” . “We zijn al een tijdje begonnen met het verwijzen naar elkaars communicatie kanaal. Midstad Radio zit op de kabel op 88.5 FM en Publics Eye Nieuwegein op www.pen.nl ” aldus Martin Reijmerink van Publics Eye Nieuwegein.

Vanaf nu is het dus mogelijk te adverteren op Midstad Radio met een reclamespot waarin wordt verwezen naar de homepage van de onderneming. Zo kan er een wisselwerking ontstaan. Je kunt als bedrijf een prachtige website bezitten maar als niemand van het bestaan weet dan heb je er ook weinig aan. Via een radiocommercial die ieder uur voorbij komt wordt zowel korte informatie gegeven over de onderneming als doorverwezen naar de internetsite waar uitgebreidde informatie is te vinden. Tevens krijg je deskundige hulp van Publics Eye Nieuwegein hoe om te gaan met Internet binnen je bedrijfsvoering.
Door je site als Nieuwegeinse vereniging of bedrijf te plaatsen op Publics Eye Nieuwegein zal je ook meer aandacht krijgen op de radio zoals een wekelijkse highlight op Midstad Radio. In de loop van de tijd zullen we leuke creatieve dingen bedenken waarin zelfs de klant kan meedenken. Het is voor het eerst dat bij het adverteren via de radio een homepage wordt bijgeleverd en visa versa.

Met ingang van 1 april 2000 zullen bovengenoemde concepten van start gaan. Geïnteresseerden kunnen kontakt opnemen met: Midstad Radio of Publics Eye Nieuwegein. (M)

Gerelateerde berichten