Samenwerkingsovereenkomst tussen Noordzee FM en Body & Mind Media B.V.

Gisteren is bekend geworden dat Noordzee FM en Body & Mind Media B.V. een samenwerkingsovereenkomst hebben gesloten voor de rest van het jaar. De overeenkomst houdt in dat vanaf 6 mei a.s. dagelijks het Body & Mind Magazine te horen zal zijn op de zender rond de klok van half drie. De updatepagina’s van Body & Mind wordt als co-brand met Noordzee FM uitgevoerd. De samenwerking biedt adverteerders een platform voor geïntegreerde communicatie. Nieuwe producten en productverbeteringen op het gebied van lichaamsverzorging, gezondheid, ontspanning, reizen en entertainment kunnen ‘getarget’ geïntroduceerd en toegelicht worden.

Uitgever en initiatiefnemer Toon Vollering van Body & Mind ziet de voordelen van de samenwerking. ‘De doelgroep van Body & Mind en Noordzee FM overlappen grotendeels.’ De combinatie tussen een tijdschrift en televisie heeft Vollering in een eerder stadium bij VNU geprobeerd met Body Trend en het programma Time 2 Move wat toch een hele moeilijke invulling bleek te zijn. ‘Radio geeft heel andere mogelijkheden en dat is een uitdaging op zich.’

Commercieel directeur Rob Zomer van Noordzee FM is ook te spreken over de gesloten samenwerking. ‘Ik geloof heilig in een gerichte multimediale aanpak om het merk Noordzee FM te laden. Body & Mind heeft een flink abonneebestand, wordt verspreid via 300 health, sport en beautycentra en heeft bovendien ook de beschikking over Connection Points voor posters en postcards waar wekelijks 500.000 actieve mensen in het hart van de doelgroep mee bereikt worden. We zijn bovendien in onderhandeling om de samenwerking nog verder aan te kleden.’ (RadioNieuws)

Gerelateerde berichten