Het landelijke radiostation Arrow 90.7 FM start op 2 december met ‘Tunes to look at’. Dit radioprogramma wordt elke donderdag uitgezonden tussen van 22.00 tot 23.00 uur. In het radioprogramma komt de invloed van muziek op reclame aan bod.
Vanaf 2 december gaat presentator Sidney Beesemer, tevens directeur van een reclamebureau, op zoek naar de muzikale drijfveren van uiteenlopende grootheden uit het vak. Aan de hand van muziekvoorbeelden – muziek die is gebruikt in commercials en de favoriete muziek van de gast – probeert Sidney een brug te slaan tussen oude en nieuwe invloeden van jazzmuziek. [Radiowereld.NL]
Gerelateerde berichten
Ex directeur Slam FM naar CAIW en VCR
28 oktober 2011
Geen alcoholreclame op muziekzenders
2 augustus 2005
NMO Luisteronderzoek week 33-2024: Qmusic is marktleider
21 augustus 2024
Luistercijfers november – december [Update]
31 januari 2005
Luistercijfers december 2010 – januari 2011
24 februari 2011