In de uitzending van het TROS-consumentenprogramma RADAR hebben kijkers de commercial van KPN i-mode uitgeroepen als winnaar van De Loden Leeuw 2002. De trofee voor het irritantste tv-spotje van het jaar is uitgereikt aan zowel adverteerder KPN als aan reclamebureau PMS dat de spot bedacht.
In het spotje is te zien hoe een jongen een troebel glas water waarin een kunstgebit heeft liggen weken, leegdrinkt.
Nummer twee werd de Waterbeddenconcurrent en nummer drie Frisia met een commercial waarin voormalig nieuwslezer Edvard Niessing de hoofdrol speelt. [Radio.nl]
De volledige top 10 …
1. KPN I-mode 24.74 %
2. De Waterbeddenconcurrent 23.93 %
3. Frisia financieringen 9.32 %
4. Postkrediet 7.92 %
5. Clairol shampoo 3.93 %
6. Vlees keurmerk 2.95 %
7. Yorin FM 2.25 %
8. Gelink Adviesgroep 2 %
9. Hogeschool InHolland 1.97 %
10. Brantano schoenen 1.87 %