Koefnoen opent Avro ledenwerfcampagne

De Avro lanceert maandagavond een bijzonder onderdeel van haar ledenwerfcampagne. In het tv-programma Koefnoen kruipen Paul Groot en Owen Schumacher in de huid van enkele van hun alter ego’s en roepen in twee commercials op de voor hen zo typerende ironische en humoristische wijze op om lid te worden van de Avro. In één van beide spots speelt algemeen directeur Willemijn Maas de hoofdrol.

Directeur Willemijn Maas: “De Avro heeft nieuwe leden nodig om ook in de toekomst de kwaliteit en continuïteit te bieden die de kijker van ons gewend is. Dat is voor de hele Avro en zeker voor mijzelf prioriteit nummer 1. Toen de heren van Koefnoen mij vroegen om een bijdrage te leveren aan de spot, aarzelde ik dan ook geen moment”. De Avro is nog op zoek naar 20.000 nieuwe leden. Op 1 april hoopt men 400.000 leden te hebben. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten