Uitreiking Gouden Loeki trekt 1,4 miljoen kijkers

De uitreiking van de Gouden Loeki is door zo’n 1,4 miljoen mensen bekeken. De prijs voor beste tv-reclame van het jaar ging naar de commercial van Telfort.

De uitreiking van de Gouden Loeki is woensdagavond door zo’n 1,4 miljoen mensen bekeken. In de uitzending op Nederland 1 was te zien dat de prijs voor de beste tv-reclame van het jaar ging naar de commercial Lekker Lang Bellen van Telfort.

Ruim een miljoen kijkers stemden af op 15 Jaar Jan Smit, het Jubileumconcert, blijkt uit cijfers van Stichting Kijkonderzoek. De Volendammer vierde zijn 15-jarig jubileum als zanger afgelopen oktober met vijf concerten in Ahoy. Een registratie van die shows was woensdagavond te zien op Nederland 1.

Het best bekeken programma van de woensdag was het achtuurjournaal, eveneens op Nederland 1. De uitzending trok ruim 1,7 miljoen kijkers.

[NOVUM]