Record aantal kijkers voor KROs Memories

Meer dan twee miljoen kijkers stemden maandagavond af op de eerste aflevering van een nieuwe serie KRO Memories. Het programma behaalde een marktaandeel van 29,1 procent met een kijkdichtheid van 13,4 procent. 

Anita Witzier: “Hartstikke leuk dat het programma na al die jaren nog steeds aan populariteit wint; in september zenden we alweer de honderdste aflevering uit.”

Ook andere KRO-programmas trekken steeds meer kijkers. Zo behaalde het KRO-programma Spoorloos onlangs een bijzonder kijkcijferrecord: meer dan drie miljoen mensen keken op 17 januari naar de 251ste aflevering, die daarmee een marktaandeel van 42 procent haalde. Maar niet alleen langlopende programmas doen het goed bij het publiek: het nieuwe KRO-programma Boer zoekt Vrouw behaalde deze week een top tien-notering met ruim 2,2 miljoen kijkers en een marktaandeel van 27,3 procent.  

Gerelateerde berichten