Luistercijfers regionale publieke omroepen

Regio Radio, dit zijn de 13 regionale publieke omroepen van Nederland, blijft het goed doen. Met een marktaandeel van 14,0% in de doelgroep 10+ is ORN Radio nog altijd koploper. Het feit dat het marktaandeel onveranderd is gebleven ten opzichte van de vorige meetperiode laat zien dat ORN behalve marktleider ook een stabiele factor in het radiolandschap is.

Dit blijkt uit het Continue Luisteronderzoek in de periode april – mei 2008 in het tijdvak maandag tot en met zondag van 07:00 tot 19:00 uur uitgevoerd door Intomart/Gfk. Opvallend bij de luistercijfers van de periode april-mei is de stijging in de doelgroep 20-49 (5,7%) en dan met name de stijging in de doelgroep 35-49 (10,6%). Clement Postmus, Directeur ORN: “ORN is blij met de stijging in de doelgroep 20-49 jaar”  [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten