Wild FM Hitradio feliciteert Caz opnieuw

Het landelijk commerciële station Caz heeft sinds vorige week haar uiting ’40 minuten hits, reclame vrij’ gewijzigd in ’40 minuten hits op rij, reclame vrij’. Al eerder twijfelde het regionale commerciële hitstation Wild FM Hitradio aan de creativiteit van haar concurrent collega, omdat Wild FM Hitradio al meer dan een jaar de uiting ’10 Hits op een rij, reclamevrij’ hanteert. Nu Caz ook ‘op rij’ heeft toegevoegd aan haar uiting vindt Wild FM Hitradio dat extra felicitaties waard en, leverde het station daarom een taart af.

Directeur Dave Leusink: “We vinden het hartstikke leuk dat wij als inspiratiebron dienen voor Caz. Logisch, we gaan als een speer, vorige week zelfs een nieuwe auto weggeven. Maar nu blijkt Caz dus bijna helemaal onze positionering te hebben overgenomen, wie dit toeval vindt is heel naïef”

“Omdat ik veel geluiden in de media hoor dat SBS zich niet lang meer aan het kwakkelende merk zal binden, ben ik vrijdagmiddag nog even snel bij Caz aan de Panamaweg langs geweest om een overheerlijke taart aan de heer Feller persoonlijk te overhandigen, want creativiteit op dit niveau verdient nu eenmaal een ludiek cadeau. Jammer overigens dat de programma directeur niet met mij samen op de foto vereeuwigd wilde worden, Caz is toch bezig met een stukje radiogeschiedenis.
Het is te hopen dat deze taart de creatieve geesten bij Caz heeft geprikkeld. Als ik ze nog een keer op plagiaat betrap bied ik ze een gratis creatieve seminar aan, uiteraard weer met een taart.”

Robert Feller, programma directeur bij Caz was helaas niet bereikbaar voor commentaar. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten