Luistercijfers regionale publieke omroepen

Regio Radio, dit zijn de 13 regionale publieke omroepen van Nederland, laat wederom een stijging zien in de doelgroep “20-49”. ORN Radio stijgt in deze doelgroep van 3,5% naar 4%. In de doelgroepen “35-49” en “boodschapper 20-49” stijgen de luisterdichtheid en het bereik hier eveneens met respectievelijk 10,2% en 7%. In de doelgroep 10 jaar en ouder zakt het marktaandeel van 14.6% naar 14.5%.

Dit blijkt uit de maandelijkse cijfers, afkomstig uit het Intomart / GfK CLO in de periode mei / juni 2007 tussen 07.00 en 19.00 uur. Clement Postmus, Directeur ORN: “Wij zijn verheugd met de stijging in de commercieel interessante doelgroepen, maar we staren er ons niet blind op. Het hijgerige 20-49 syndroom op Radio blijft me verbazen. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten