Cue Creative strikt bekende voetballer voor promotie

Jingleproducent Cue Creative bracht begin 2007 een eigen effecten library uit onder de naam ‘F*Cue’. Naar aanleiding van het succes van deze effecten cd komt het Haagse Cue Creative binnenkort met een nieuwe library. Vrijdag 3 april wordt de nieuwe cd gepresenteerd door een zeer bekende voetballer bij de grote radiozenders van Nederland. Volgens Cue Creative ‘een unieke aktie, want hoeveel merken kunnen zich koppellen aan wereldberoemde artiesten en sporters’.

Door een samenloop van omstandigheden en, naar eigen zeggen ‘geluk’, is het bedrijf erin geslaagd één van de grootste voetballers van de wereld in te zetten voor de promotie van een nieuw product. Om grote toeloop en aandacht te voorkomen wordt het exacte tijdstip en de naam van de voetballer later deze week bekend gemaakt bij de radiostations die bezocht worden.

F*Cue2, van Cue Creative’s nieuwe jingle merk ‘Warp by Cue’, is een productie library waarmee je zelf je jingles kunt samenstellen of eigen jingles kunt bewerken en boosten. Een van de componisten ligt een tipje van de sluier op over F*Cue2: “Er is met dit nieuwe deel van F*Cue een brug te slaan tussen digitaal en analoog, ontworpen en echt effecten, hard en zacht en vooral de mogelijkheid om volledig doof te worden wanneer je dit op een hard volume afspeelt Dit wordt het sportiefste deel ooit.” [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten