Marktaandeel van 14,1% voor ORN Radio

ORN Radio, dit zijn de 13 regionale publieke omroepen van Nederland, is nog steeds koploper met een marktaandeel van 14,1% in de doelgroep 10 jaar en ouder. Ook laat het luisteronderzoek zien dat ORN Radio dé boodschapperszender is. In de doelgroep Boodschapper heeft ORN Radio een koppositie met een marktaandeel van 16,4% (+ 4,5%).

Het marktaandeel van de doelgroep Boodschapper 20 tot 49 kent een stijging van 10,0%. Ook opvallend is de stijging van het marktaandeel in de doelgroep 20 tot 49 jaar met 7,8%. In de overige doelgroepen benadrukt ORN Radio haar stabiliteit. Clement Postmus, Directeur ORN: “ORN is blij met de stijging in de doelgroep 20 tot 49 jaar en eveneens met de stijging in de boodschappers doelgroepen.” [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten