De HMG heeft met haar zenders RTL 4, RTL 5 en Yorin over de eerste zes maanden van 2004 een zenderaandeel van 31,4 procent in de doelgroep Boodschappers 20 – 49 jaar bereikt. In dezelfde periode vorig jaar was dit 31,6 procent.
RTL 4 haalde in het eerste halfjaar van 2004 een zenderaandeel van 19,6 procent bij de Boodschappers, 0,1 procent hoger dan dezelfde periode in 2003.
RTL 5 kwam in de doelgroep Mannen 20 – 49 jaar uit op een zenderaandeel van 5,6 procent, vorig jaar lag dit percentage op 6,3 procent.
Yorin kwam in haar doelgroep 20 – 34 jaar na de eerste zes maanden uit op een zenderaandeel van 8,7 procent. Vorig jaar was dat 9,1 procent.
Het zenderaandeel van RTL 4 bij de Boodschappers bedroeg in juni 14,0 procent. In de doelgroep van de zender (20 – 34 jaar) scoorde Yorin 6,4 procent. RTL 5 had in de doelgroep Mannen 20 – 49 jaar een zenderaandeel van 4,3 procent. HMG haalde in de doelgroep Boodschappers 20 – 49 jaar een zenderaandeel van 23,4 procent. [Radiowereld.NL]