Spa Citron wint Het Houten Reclameblok

De makers van de radiocommercial van Spa Citron hebben vrijdag Het Houten Reclameblok in ontvangst genomen. Luisteraars van het 3FM-programma ‘De Coen en Sander Show’ hebben het radiospotje waarin ‘Citronees’ wordt gesproken uitgeroepen tot meest irritante radioreclame van 2012.

De ‘pleh pleh’ reclame van Interpolis is geëindigd op een tweede plek en de bronzen plak gaat naar de zogenaamd ‘perfecte’ reclame van Vodafone. De gehele Top 12 is ook te beluisteren op de website van ‘De Coen en Sander Show’.

De radiocommercial van Spa Citron waarin mensen in een compleet eigen taaltje praten wordt niet alleen door luisteraars slecht gewaardeerd, ook Coen en Sander zijn niet te spreken over het spotje.

Met Het Houten Reclameblok proberen Coen en Sander iedereen aan te sporen tot het maken van spotjes waar je wél naar wilt luisteren. Met een record aan inzendingen lijken adverteerders het alleen nog niet echt te begrijpen, zo melden de deejays van 3FM. [Radiowereld.NL]

Overzicht Top 12 Het Houten Reclameblok
1. Spa Citron – 36%
2. Interpolis (Pleh!) – 19%
3. Vodafone (perfect) – 12%
4. Interpolis (alleen maar zingen) – 9%
5. Veilig Thuis (het houdt niet op) – 7,5%
6. Moed – 5%
7. Ziggo – 4%
8. Basic Fit – 3%
9. MKB Brandstof – 2%
10 Job Bird – 1%
11 KPN – 1%
12 Centraal Beheer – 0,5%

Gerelateerde berichten