Discovery stelt 150.000 euro gratis beschikbaar

Discovery Networks, moederbedrijf van Discovery Channel en TLC, stelt een campagne van 150.000 euro beschikbaar via De Mediastrijd. Mediabureaus kunnen met ingang van vandaag hun meest creatieve campagne-idee insturen op www.mediastrijd.nl.

De opdracht bestaat uit het zoeken van een aparte doelgroep benadering voor dezelfde doelstelling waarbij Discovery Channel, de meest selectieve mannenzender en TLC, de meest selectieve vrouwenzender van Nederland, worden ingezet. Een vakjury bestaande uit media prominenten beoordeelt de inzendingen op effectiviteit.

Allard Ruyl, commercieel directeur Discovery Networks Benelux: “Wij nemen een unieke positie in het Nederlandse medialandschap in met de meest selectieve mannen- en vrouwenzender in onze zenderportfolio. Onze expertrol op het gebied van mannen en vrouwen is onmisbaar om onze partners te helpen bij het behalen van hun communicatiedoelstellingen. Meedoen aan De mediastrijd is een unieke kans om nu eens de creativiteit van onze partners te testen.”

De deadline voor het insturen van een campagne is 9 december. De winnaars worden in Q1 van 2012 bekendgemaakt. [RadioWereld.NL]

Gerelateerde berichten