Kylie Minogue heeft een langlopend contract afgesloten met het juwelenmerk Tous. Tot en met 2010 is de Australische zangeres het gezicht van het Spaanse merk.
Kylie Minogue heeft een langlopend contract afgesloten met het juwelenmerk Tous. Tot en met 2010 is de Australische zangeres het gezicht van het Spaanse merk. Dat heeft ze donderdag bekendgemaakt via haar website. “Ik voelde me meteen aangetrokken tot Tous”, jubelt ze in een verklaring. “Het is een fantastisch merk, rijk aan geschiedenis en ik ben blij om deel uit te maken van dit alles.”
De samenwerking tussen Kylie en Tous omvat reclamecampagnes op het internet, tijdschriftadvertenties en buitenposters. De campagne voor 2008 wordt in november geschoten en in juni onthuld.
Dinsdag verscheen de 39-jarige artieste met een creatie van Tous op de rode loper bij de première van haar documentaire ‘White diamond’. Volgens haar website was Kylie naar Spanje gereisd om de juwelen eigenhandig te selecteren.
Het nieuwe album van de zangeres, ‘X’ getiteld, verschijnt op 29 november. De eerste single ‘2 hearts’ is al via de website te beluisteren en ligt vanaf 12 november in de winkel.
[Novum]