Do pronkt op een geveldoek in de Kalverstraat in lingerie. Het lingeriemerk Hunkemöller lanceerde dinsdag een nieuwe collectie onder de naam ‘Do’s favourites’.
Zangeres Do heeft dinsdagmiddag in de Amsterdamse Kalverstraat een geveldoek onthuld waarop zij in sexy lingerie te bewonderen is. Lingeriemerk Hunkemöller lanceerde daarmee een nieuwe collectie onder de naam ‘Do’s favourites’.
Dominique van Hulst, zoals Do voluit heet, is de komende twee jaar te zien op posters, in folders en andere reclame-uitingen van het Nederlandse lingeriemerk. Op de foto die dinsdag werd onthuld ligt de zangeres in een pikant zwart lingeriesetje, terwijl ze zwoel de camera in loert. De foto’s van Do en haar weelderige blonde lokken zullen in etalages van Hunkemöller in het hele land te aanschouwen zijn.
De zangeres was zeer onder de indruk van de weinig verhullende foto in de bekendste winkelstraat van Nederland. “Het is echt bizar. Het is zo vreemd om jezelf op 85 vierkante meter te zien”, zei de 27-jarige blondine.
Do vindt het geen probleem dat het winkelend publiek haar op deze manier te zien krijgt. “Het is wel heftig, maar ik ben er aan gewend. Ik had de foto’s al terug kunnen zien en langzaam begon het allemaal in te dalen. Ik denk dat het er erg chique en mooi uitziet”, giechelt ze. “Dus wat dat betreft voelt het heel goed.”
Do trouwde afgelopen zomer met haar grote liefde Mark. Hij had wel zijn twijfels toen de zangeres vertelde van de pikante kiekjes. “Mijn man vond het moeilijk toen ik het nieuws aan hem bracht. Hij had zoiets van: ‘Moet dat nou?’ En toen de foto’s binnenkwamen, kwam het helemaal dichtbij. De foto’s zijn namelijk ook wel erg persoonlijk.” Na een lang gesprek draaide Mark bij. “Hij vindt het nu ook allemaal heel erg mooi. Hij is allang blij dat ik zijn vrouwtje ben.”
Na een sexy lingeriecampagne zou een nietsverhullende fotoshoot voor de Playboy een logisch gevolg zijn. Het mannenblad zal dan wel met een grote zak geld over de brug moeten komen, want de zangeres gaat niet voor niets uit de kleren. “Ik zeg nooit nooit, maar de kans is klein. Ze moeten dan wel met heel veel geld aan komen zetten.”
De lingeriesetjes liggen sinds dinsdag in de schappen bij Hunkemöller.
[Novum]