Logo weg door opmerking Kelly Osbourne

Een stichting heeft haar logo verwijderd van een product door een opmerking van Kelly Osbourne. De Britse zegt door een bruinspray vijf kilo lichter te lijken.

Een stichting voor kansarme jongeren heeft haar logo verwijderd van een zelfbruiningsproduct door een opmerking van Kelly Osbourne. De Britse socialite zegt door het product vijf kilo lichter te lijken. Dat schoot stichting Prince’s Trust in het verkeerde keelgat.

In een advertentie zegt Osbourne dat haar zelfvertrouwen door de bruiningsspray is verbeterd. “Ik zie er gezond uit. Ik lijk vijf kilo lichter en het zorgt ervoor dat ik mijn lichaam anders bekeek”, zegt Osbourne in de Britse krant Daily Mail. Prince’s Trust vond de uitspraak niet passen bij de oogmerken van de stichting en besloot haar logo uit de campagne terug te trekken.

De 25-jarige dochter van rocker Ozzy Osbourne is ambassadrice van de stichting. De fabrikant en de stichting werken al twee jaar samen en blijven dat doen. Van de opbrengst van elk verkocht product gaat een deel naar Prince’s Trust. Of Osbourne betrokken blijft bij de stichting is niet bekend.

[Novum]