Online video nieuwsdienst Zoom.in gaat dagelijks alle ins en outs van het Wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika online uitzenden. Zoom.in, producent en exploitant van online nieuwsvideo’s en online video advertising, zendt deze aantrekkelijke WK-programmering uit vanaf begin mei.
“Rond onze WK-progammering bieden wij de adverteerder gegarandeerd contact en ook nog eens blokexclusiviteit. Adverteerders zullen bij Zoom.in een hoog bereik in een WK-omgeving kunnen scoren want we verwachten met onze WK-programmering 15 miljoen impressies te realiseren, voornamelijk in de doelgroep Mannen,” aldus de Sales en Marketing Manager van Zoom.in, Michiel Plugge.
“Het gebruik van online video maakt een stormachtige groei door en biedt merkenbouwers een prachtig toegevoegd bereik voor hun TV campagnes tijdens een van de grootste sportevenementen ter wereld”.
Voor de programmering maakt Zoom.in onder andere gebruik van content dat ter plaatse wordt geproduceerd door zusterbedrijf Novum Nieuws, dat over een FIFA-accreditatie beschikt.
Ok het Nederlands Elftal in Zuid-Afrika wordt intensief gevolgd, wat zal resulteren in reportages met Oranje fans en spraakmakende beschouwingen met spelers, trainers, BN’ers en fans. Daarnaast wordt vanuit de negen speelsteden achtergrondnieuws over het WK gebracht, waaronder alle persconferenties, voor- en nabeschouwingen, trainingen en reacties op de gespeelde wedstrijden. [Radiowereld.NL]