Vrouwen blijven thuis voor Sex and the City-avond

NET 5 had vrijdagavond veel kijkers met de speciale Sex and the City-avond. Met een marktaandeel van 23,1% was de tv-zender marktleider in de voor NET 5 belangrijke doelgroep Vrouwen 20 tot 34. Ook in de doelgroep 20 tot 49 was het marktaandeel goed. NET 5 van de SBS groep was vrijdagavond met 11,4% de tweede tv-zender van Nederland, na RTL 4 van RTL Nederland. Dit marktaandeel zorgde bovendien voor de beste avond sinds 2005.

NET 5 had vrijdagavond een thema-avond rondom de televisiepremière van Sex and the City: The Movie. Maar liefst één op de drie jonge vrouwen (20 tot 34 jaar) keek naar het vervolg op de legendarische serie. De film werd omlijst door een tv-special over en de making of van de tweede Sex and the City-film, die deze week overal ter wereld in première gaat. De special deed het prima met een marktaandeel van 9,2%. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten