Nieuwe radiospot voor Digital Radio+ (audio)

De campagne voor Digital Radio+ (DAB+) is een nieuwe fase ingegaan. Sinds eind vorige week is er een nieuwe spot te horen op de radio. Hierin wordt aan de luisteraar gevraagd of/zij al via een digitale DAB+radio luistert.

In maart startte de landelijke campagne voor Digital Radio+. Middels een spot op alle landelijke radiostations en een tv-reclame op de publieke netten werd geprobeerd het Nederlandse publiek vertrouwd te maken met Digital Radio+.

Vorige maand werd door de landelijke radiostations “De week van de Digitale Radio” georganiseerd. Een week lang werd door de radiostations uitgebreid aandacht besteed aan Digital Radio+, de bijbehorende uitzendtechniek DAB+ en werden er DAB+radio’s weggegeven.

Nu Digital Radio+ groeit in bekendheid, us besloten om de campagne te actualiseren. Sinds eind vorige week is daarom een nieuwe spot op de radio te horen. Hierin wordt aan de luisteraar gevraagd of/zij al via een digitale DAB+radio luistert.

Ook van de nieuwe spot is de audiodrager gebaseerd op de evergreen Let’s get Physical van Olivia Newton John. Voormalig radiodeejay Leo van der Goot sprak ook deze spot in. [Radiowereld.NL]